Léto tu je a my se nevejdeme do plavek:(

23.05.12 - autor: Míša S.

Pojďme shodit pár kil do plavek. Léto je za humny a my máme pořád nabobtnalou postavu z dlouhé zimy. Takhle by to ale nešlo – kdo by se nás díval, kdybychom takhle vlezly do plavek. Pojďme s přebytečnými kily něco udělat.

Základem je samozřejmě pestrý jídelníček (dostatek bílkovin a zeleniny) – zkuste jíst více menších porcí denně a dodržujte ranní snídani – 5x denně je ideální. Samozřejmě jen díky vhodnému jídelníčku neshodíte přebytečná kila.

Vyražte ven na brusle či na procházku. Neudělejte to ale jen 1x měsíčně. Musíte pravidelně – zkuste 3x týdně ujet 15 km na bruslích a dát si jednu delší procházku – třeba s vaším pejskem – jistě mu uděláte radost. A sobě taky, až uvidíte ty výsledky.

Nejlepší je předchozí dvě rady zkombinovat s vhodnými přípravky na hubnutí. Ty samy o sobě moc parády neudělají. Potřebují právě vaši píli a dostatek sil změnit jídelníček a začít se pohybovat. Pokud budete jíst jen „bobule“, tak zbytečně prohodíte peníze oknem – ač v televizi vám slibují 10 kg za měsíc dolů. Houby s octem.

Pěkně si urovnejte jídelníček, vyběhněte ven pěkně na vzduch a k tomu jako doplněk zkuste nějaké bobule na hubnutí. Formování postavy není záležitostí měsíce. Když už zhubnete, čeká vás další cesta – zformování postavy vhodnými cviky. Je dobré se zaměřovat na jednotlivé partie. Nejprofláklejší pomocí pro ochablé zadní svalstvo – ano zadeček myslím – jsou samozřejmě in-line brusle.

Dobrý jídelníček plný zeleniny a ovoce (a samozřejmě i bílkovin z masa) společně s dostatečným pohybem dokáže zázraky. Ale například s celulitidou si moc neporadí. V takovém případě (když jí trpíte) zkuste do boje s ní vzít přípravky proti celulitidě. Stačí dodržovat jídelníček, pravidelně sportovat a pomoci si (ale jen jako doplňkem) přípravky a uvidíte ty výsledky!

© 2009-2019 Podzima.cz – zimní oblečení a podzimní móda