Kvalitní strava bez polotovarů je základem

14.03.13 - autor: Míša S.

Štíhlá linie není obvyklým tématem, které byste čekali na naší Podzimě, ale množství e-mailů od našich čtenářek ukazuje, že chtějí být zásobovány i informacemi z jiných témat než je podzimní/zimní oblečení. A tak tu máme dnešní tip.

Je jím bezplatná příručka 30 dobrých rad, jak si uchovat štíhlou linii, kterou připravil nový web Grenlive.cz. Příručku si můžete stáhnout zdarma a to přímo na dané stránce. Jednoduše a rychle se dostanete k užitečným radám a tipům (kterých jsou tři desítky), které vám pomohou se dostat blíže k vytoužené postavě.

30-rad-jak-na-stihlou-liniiPouhý e-book ke stažení není jediným obsahem na projektu „grínliv“. Nabízí i informace z oblastí týkajících se správné výživy, vhodného cvičení a také přidává návdavkem databázi kvalitních receptů na zdravá jídla. Dokonce jsem jim přispěla receptem na mé opěvované borůvkové muffiny z celozrnné mouky oslazené karobem. Návštěvy se po nich mohou umlátit.

Zdravý koktejl všech informací, které vám pomohou. Zdravý pohyb, kvalitní strava a dobrý pitný režim vám při dodržování zlepší fyzický i psychický stav. Ale musíte dodržovat každou část z této „triády“.

Užitečnou součástí stránek http://www.greenlive.cz/ je on-line aplikace, která vám jednoduše a rychle vypočítá BMI, tedy index tělesné hmotnosti. Stačí zadat vaše pohlaví (většina návštěvníků našeho webu jsou ženy, takže je jasné, která možnost bude převažovat), váhu a výšku a přímo dostanete číslo BMI a jeho umístění na stupnici od podváhy (méně než 20 bodů) až po velmi silnou nadváhu (více než 40 bodů).BMI

Kvalitní strava je na tomto projektu rozebraná poměrně detailně. Nejspíše vás překvapí, že vám budou radit, abyste při svém stravování se vyvarovali prefabrikovaných polotovarů. Vychází z toho, že továrně připravované pochutiny ztrácejí vysoký podíl prospěšných látek, které naše tělo potřebuje. Plus je do nich často přidáváno množství nepotřebných chemikálií (konzervanty, barviva, apod.), které pro naše tělo nejsou zrovna přirozené a přínosné.

Stravujte se tedy především jídly, u kterých máte možnost sledovat podíl kvalitních surovin, které by měly vždy převážit (či naprosto ponížit) množství polotovarů. Vykašlete se na mražené pizzy ze supermarketů. Upečte si vlastní z kváskového těsta, s rajčatovou omáčkou a kvalitními sýry a šunkami. Vlastní bude chutnat vždy lépe….

© 2009-2018 Podzima.cz – zimní oblečení a podzimní móda